Velika nagradna igra

Načela zaščite osebnih podatkov na spletni trgovini v skladu z GDPR

Velja od 25.5. 2018

Uvod

Hvala, ker uporabljate naše storitve spletne trgovine.  Andelco.si. V okviru naših uslug vam zagotavljamo blago iz cele Evrope in Azije katero ne boste nikjer lažje nabavili.

Zaradi zagotovila dostave naročenega blaga iz naše spletne trgovine, pri obdelavi le tega potrebujemo vaše osebne podatke. V želji, da vas o novostih v naših prodajnih katalogih sprotno obveščamo, moramo, z vašim dovoljenjem uporabljati vaše osebne podatke. Vaši podatki so pri nas varni in z njimi ravnamo kod dober gospodar. Namen tega zapisa je, da vas na transparenten način seznanimo zakaj uporabljamo osebne podatke, kako z njimi ravnamo, kako lahko vi v skladu z vašimi pravicami za zaščito osebnih podatkov kontrolirte ta proces.

ADMINISTRATOR

„Ateli je spletna trgovina. -  Ateli, s.r.o. s sediščem v Moravská 854/2 Doubravka, 32100 Plzen, Češka Republika.,in naslovu za korespodenco Moravska 854/2, PlzenMoravská 854/2, Plzeň.

GDPR

Načela obdelave osebnih podatkov uporabnika družbe Ateli so izdana v skladu s splošno uredbo o zaščiti osebnih podatkov Evropske Unije št. 2016/679 (skrajšano GDPR)

Družba Ateli zagotavlja, da spoštuje vse določbe z zgoraj navedeno uvedbo Evropske Unije. Za pravne predpise, ki urejajo urejajo varovanje osebnih podatkov, se upoštevajo pravni predpisi, ki so del češkega pravnega sistema, upoštevajoč nekatere mednarodne pogodbe in pravne predpise Evropske Unije, ki so vezani za varovanje osebnih podatkov.

Zaupnik in občutljivi osebni podatki

Družba Ateli nima imenovanega zaupnika za zaščito osebnih podatkov, ker po zakonu ni nujno. Ne obdelujemo in ne hranimo nikakršne občutljive osebne podatke, niti številke kreditnih kartic

Predmet delovanja Ateli

Ateli je družba, ki svojim uporabnikom nudi in posreduje blago od dobaviteljev iz in izven EU, Češke republike in Kitajske, ki pri tem uporablja svoje podizvajalce.

Obseg ponujenih storitev se lahko sčasoma spremi. V primeru, da pride do sprememb, jih bo družba Ateli ažurirala.

Kako, zakaj in v kakšnem časovni obdobju zbiramo osebne podatke?

Osebne podatke zbiramo na naslednje načine::

  1. Z ustvarjanjem uporabniškega računa, da lahko uporabnik hitreje opravi spletni nakup – iz razloga upravičenega interesa (prijava je možna: ročno, ticket, Facebook-a, Google-a, emailom, telefonom – vse do izbrisa računa
  2. Z prostovoljno prijavo na brezplačno naročnino na bilten, iz upravičenih interesov za nedoločen čas za morebitno kontrolo s strani zaupnika za informacije od javnega pomena in zaščito osebnih podatkov (v nadaljevanju samo Zaupnik)
  3. Poručivanjem - iz razloga izvršavanja ugovora o posredovanju prodaje i opravdanog interesa - podatke čuvamo najmanje 10 godina za eventualno izdavanje poreskog izveštaja
  4. Z naročilom – iz naslova izvrševanj pogodb o posredovanju prodaje in upravičenega intersa – podatke hranimo najmanj 10 let za morebitno izdajo davčnega poročila.
  5. Povpraševanjem na naš elektronski naslov ali ekipi za pomoč uporabnikom (ticket in odgovori na ticket) – iz razloga upravičenega interesa hranimo podatke najmanj 10 let v primeru morebitnega nadzora Zaupnika ali tržni inšpektorat – Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnoogijo (v nadaljebanju samo Inšpekcija)
  6. Ustvarjanje recenzije pri izdelku – iz razloga upravičenega interesa – pridobljene povratne informacije o izdelku in možnosti objave tekšne do trenutka brisanja recenzije na zahtevo
  7. Pošiljanje članka v diskusijo o izdelku – iz razloga upravičenega interesa – dobijanje povratne informacije o izdelku in možnosti objavljanja take recenzije do trenutka izbrisa članka na zahtevo.
  8. Ocenjevanje naših storitev s strani uporabnikov – iz razloga upravičenega interesa – pridobivanje povratne informacije na naši spletni trani in možnosti objave ocene do trenutka izbrisa ocen na zahtevo
  9. Pošiljanje reklamiranega blaga – iz razloga do upravičenega interesa, podatke hranimo za obdobje najmanj 10 let, zaradi morebitnega nadzora s strani zaupnika oz. inšpekcije
  10. Ocenjevanje odgovorov na vaš ticket – iz razloga do upravičenega interesa, podatke hranimo na dobo najmanj 10 let, zaradi morebitnega nadzora s strani zaupnika oz. inšpekcije
  11. S klicem na našo linijo – iz razloga do upravičenega razloga hranimo za obdobje najmanj 10 let zaradi morebitnega nadzora s strani zaupnika oz. inšpektorja
  12. Z obiskom in uporabo spleta – analitika, piksli – na zahtevano obdobje (30 dni) ali več v namen analize obiskanosti, funkcionalnosti strani, merjenje učinkovitosti marketinških kampanj, torej, iz razloga upravičenega interesa.

Katere osebne podatke hranimo?

Osebne podatke hranimo na naslednje načine:

  1. Ustvarjanje uporabniškega računa – ime in priimek, elektronska pošta, datum rojstva (pri prijavi s Facebookom, drugače ni potrebno), Spol, Google ID (pri prijavi s Google računom), Facebook ID (pri prijavi s Facebookom)
  2. Z prostovoljno prijavo na brezplačen bilten – elektronska pošta, ime in priimek, spol, IP naslov prijave in odjave na naročnino
  3. Z naročilom – podatki za plačilo in naslov, naslov, naslov dostave, ime in priimek, številka telefona, datum rojstva (pri naročilu s Facebookom, drugače ni potrebno)Pol
  4. S plačilom naročila – številka bančnega računa, naslov Paypal računa, zadnje štiri številke plačine kartice, v kolikor je navedeno na bančnem računu, podrbnosti o številkah plačinih kartic ne hranimo in ne obdelujemo
  5. S posredovanjem vprašanj na našo elektronsko pošto ali preko servisa pomoč uporabnikom (ticket in odgovor na ticket) – ime priimek, eletronska pošta, identifikacijska številka prijavljenega uporabnika, vprašanje, izbrana priloga pri vprašanju
  6. Ustvarjanje recenzije pri izdelkih – vzdevek, identifikacijska številka uporabnika, ocenjevanje članka, priložena fotografija pri izboru ob recenziji
  7. Pošiljanje članka v diskusijo o izdelku – ime in priimek, elektronska pošta, tekst članka
  8. Ocenjevanje naših storitev od strani uporabnikov – ime in priimek, elektronska pošta, tekst članka
  9. Pošiljanje reklamiranega blaga – številka računa navedena pri reklamiranem blagu, osebni podatki podatki navedeni pri reklamaciji, naslov za vračilo denarja na nakazilo
  10. Ocenjevanje odgovorov na vaš ticket – številka ticket-a, zadovoljnost uporabnika, verbalna ocena
  11. Klic na naše info linijo – datum in čas klica, najpomembnejše informacije o klicu, številka naročila
  12. Obisk in uporaba spleta – piškotki, za več informacij kliknite tukaj

Zakaj zbiramo osebne podatke?

Zgoraj naedene podatke zbiramo v ta namen:

  1. Zaradi bistvenega pomena funkcije »košarica«, uporabniškega računa, marketinga, remarketinga, spremljanje prodajnih kanalov, pogovornih piškotkov za analizo prodajnih kanalov, analitične funkcije (predvsem piškotkov)
  2. Zaradi obavljanja naročil v davčne namene, zaradi možne reklamacije in naknadno možnost dostave podatkov državni ustanovi in nadzornim organom (naslov, telefon, elektronska pošta, podatki vplačil
  3. Posamezne ponudbe – čestitke za rojstni dan, praznike (piškotki, datum rojstva)
  4. Marketinški namen – bilten (elektronska pošta)
  5. Deli spleta in povratne informacije za ostale obiskovalce (podaki vnešeni v recenzije, diskusije izdelkov
  6. Bodoča komunikacija in zgodovina naročil (tickets)

Vaše pravice in prioritete

  1. Pravica na pristop – lahko nas kadarkoli kontaktirate, da vas seznanimo katere podatke o vas obdelujemo, pri registriranih uporabnikih bo ta informacija dostopna v administraciji vašega računa v sekciji GDPR
  2. Pravica na dopolnilo – lahko kadarkoli zahtevate od nas, da spremenimo ali ažuriramo osebne podatke v kolikor so netočni ali nepopolni
  3. Pravica na izbris – lahko kadarkoli zahtevate od nas, da izbrišemo vaše osebne podatke
  4. Pravica na omejitve – lahko kadarkoli zahtevate od nas, da začasno prenehamo oddelovati vseh vaših osebnih podatkov
  5. Pravica na pripombe – imate možnost, da kadarkoli vložite zahtevo proti odbelovanju vaših osebnih podatkov iz razloga, ki se tiče izključno vas in vaše trenutne situacije, pravica zahteve za pripombe proti obdelovanje osebnih podatkov v namen direktnega marketinga
  6. Pravica na kopijo – imate pravico zahtevati kopijo vaših osebnih podatkov v elektonski obliki in pravico da jih posredujete v cilju uporabe storitev druge strani
  7. PPravica, da ne boste predmet avtomatičnega odločanja – pravica, da ne boste predmet odločanja ustanovljeno samo na avtomatskem odločanju, vključno profiliranje, če bi to odločanje imelo pravni učinek na vas ali bi to pripeljalo do nastanka podobnega značilnega učinka.

Hranitev in brisanje podakov

Osebne podatke hranimo le dokler obstaja potreba, da bi vam lahko omogočili dostavo blaga s strani dobavitelja in naknadni servis ob upravičeni in osnovni namen trgovine, kot na primer vzdrževanje funkcionalnosti prodajnega portala, trgovinsko odločanje o novih funkcijah in ponudbi na danih podatkih, zagotavljanje naših zakonskih obvez i reševanje sporov. Nekatere osebne podatke hranimo, vse dokler ste uporabnik portala Andelco.si . Med njimi spadajo tudi podatki, npr. v uporabniškem računu..

Na vašo zahtevo izbrišemo podatke ali anonimiziramo osebne podatke, tako da vas ne bo več možno identificirat, razen če pa zakonu nismo pooblaščeni ali dolžni da zadržimo omejene osebne podatke, vključno za naslednje primere:

  • V kolikor v zvezi z vašim računom obstaja nerešeno vprašanje kot npr.: neobdelano naročilo, reklamacija, nerešeni problemi v ticketu, problem v zvezi z inšpektoratom ali drugimi nadzornimi organi, ali nerešenimi sodnimi postopki ali tožba, potrebne osebne podatke bomo hranili do končnega rešenega problema
  • Kadar je potreba po ohranjanju osebnih podatkov na podlagi zakonskih obveznosti, davčne obveze, računovodske obveze, ali obveze revizije, je potrebno podatke hraniti samo za čas kot je zahtevano po veljavnem zakonui/ili
  • Ko je nujno zaradi naših legitimnih trgovskih interesov, kot je preventiva prevar ali ohranjane varnosti naših uporabnikov.

Linki

Lahko prikazujemo vsebino, ki daje napotke na spletne strani tretjih uporabnikov. Ne odgovarjamo za te postopke in vsebino tretjih strani na tem območju osebnih podatkov, niti nimamo nadzora nad njimi. V kolikor kliknete na link tretje strani (tipično za video na You Tube), vas naprošamo, da ste dejanjem prenehate uporabljati naš portal Andelco.siin ta načela se bodo prenehala nanašati na odnose na osebne podatke, ki ste jih psredovali. Prosimo vas, da si preberte načela zaščite osebnih podatkov teh podjetij, da bi se seznanili na kakšen način oni zbirajo in obdelujejo vaše osebne podatke.

 

Varno hranjenje vaših osebnih podatkov

Smo zavezani hraniti osebne podatke naših uporabnikov. Izvajamo najugodne tehnične in organizacijske mere v cilju, da ohranimo varnost osebnih podatkov. Opozarjamo vas, da kljub vsemu noben sistem ni nikoli poplnoma varen. Uvedli smo različna načela, vključno pseudonimizacijo, kodiranje pristopa in shranjevanja, ki preprečuje nepoblaščeni pristop in nepotrebno zbiranje osebnih podatkov v našem sistemu

Zaščita uporabniškega računa varuje geslo, zato vam svetujemo, da uporabljate edinstvene in močna gesla, da omejite pristop vašemu računalniku in brskalniku in da se na koncu uporabe portala odjavite..

 

Spremembe teh načel zaščite osebnih podatkov

V teh načelih lahko sčasoma izvajamo spremembe

V kolikor izvedemo bistvene spremembe teh načel, vas bomo na tem obvestili, zadostnega vidnega opozorila ali preko elektronske pošte. Lahko vas vnaprej opozorimo.

Zato si pozorno preberite naslednje opozorilo.

 

Kontkatni podatki

V primeru da imate vprrašanje ali zahtevo , ki se nanša na vaše osebne podatke, se lahko obrnte na našo službo za pomoč uporabnikom

Pomoč uporabnikom

Ali pisno na naslov korespodence Ateli (administrator vaših osebnih podatkov)

Ateli, s.r.o.

Moravska 854/2

312 00 Plzeň

Česká republika

 

Obdelovalec osebnih podatkov

Transportno podjetje

  • Pošta Slovenije (potrebno za zagotovitev uspešne dostave, torej, naslov, naslov za dostavo blaga, telefon, elektronska pošta)

Dobavitelji

  • ATELI Goods, s.r.o. (v obsegu potrebnem za uspešno dostavo naročil, torej cel naslov za dostavo blaga, telefon, elektronska pošta)
  • SOUNDASIA (CHINA) TECHNOLOGY CO.,LTD (v obsegu potrebnem za uspešno dostavo naročil, torej, cel naslov za dostavo blaga,telefon, elektronska pošta)

Marketing, reklama

  • Facebook Ireland Ltd (piškotki, analitika)
  • Google Ireland Ltd (piškotki, analitika)
  • Seznam.cz, a.s. (piškotki)

Razvoj, vzdrževanje, hosting

  • ATELI Development, s.r.o. ((v obsegu potrebnem za razvoj in vdrževanje sistema, reševanje za nadstandarnih uporabniških zahtev, analiz problemov) itd.) VSHosting s.r.o. (v obsegu potrebnem za razvoj in vdrževanje sistema)
  • WEDOS Internet, a.s.(v obsegu potrebnem za razvoj in vdrževanje sistema)