Velika nagradna igra

POPUST 10% v košarici pri nakupu nad 20 € in 20% pri nakupu nad 60 €

  • Stanje naročila
  • Čas dostave
  • Reklamacije/vračilo blaga
  • Uporabniški račun, kako naročiti
  • Vrste plačil
  • Vročanje pošiljk
  • Fakture, računi in reklamacijski listi
  • Poštnina
  • Blago - podrobnosti, dostopnost, napačen opis
  • Prijava na newsletter
    • Kako lahko prekličem ali zamenjam naročilo?
    • Če želite preklicati ali zamenjati vaše naročilo, vas prosimo, da izpolnete ticket s številko naročila in mi bomo uredili ostalo. Plačanega naročila ni možno preklicati.

    • Kje se nahaja pošiljka in kdaj bo prispela?
    • Stanje vaše pošiljke lahko preverite s pomočjo obrazca:

      Stanje naročila

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Kdaj bo prispela moja pošiljka?
    • Vsak prodajalec ima poseben rok dostave za posamezen izdelek. Najbolj pogost rok dostave je 10-40 dni. Pri vsakem izdelku se nahaja predviden rok dostave zanj. Na dan odpreme prejmete informativno elektonsko sporočilo. V primeru večjega števila naročenega blaga lahko blago prispe v več posameznih pošiljkah. Blago Vam bo dostavila DPD kurirska služba na domači naslov. Če Vaša pošiljka ni prispela v predvidenem roku, prosimo obrnite se na uporabniški servis.

      Stanje naročila

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Čas za dostavo pošiljke je poteklo in blago ni dostavlljeno, kako naprej?
    • Prepričajte se, da je potekel rok dostave 10 - 40 dni (blago na zalogi 10 dni) od odpreme. Opozarjamo vas, da rok prične teči od dneva odpreme, in ne od dneva naročila. O dnevu odpreme vas obvestimo po elektronski pošti. Blago je lahko odpremljeno iz več različnih skladišč, zato bo dostavljeno v večih pošiljkah. Vsaka pošiljka je lahko odpremljena z drugim datumom. Blago Vam bo dostavila DPD kurirska služba na domači naslov. Če Vaša pošiljka ni prispela v predvidenem roku, vložite reklamacijski list po naslednjih navodilih: TUKAJ Poslali vam bomo novo blago ali pa vam vrnili kupnino.

    • Ne obveščate me o stanju naročila
    • Če niste prejeli nobene elektronske pošte v zvezi z obdelavo vašega naročila, preverite v elektronski pošti pod nezaželjeno pošto (spam). Preverite tudi v svojem uporabniške računu, če ste vnesli točen elektronski naslov: TUKAJ. V kolikor je elektronski naslov pravilen, ne morete pa se prijaviti v uporabniški račun, kontaktirajte oddelek za pomoč uporabnikom. Proces obdelave naročila lahko spremljate na tej povezavi: TUKAJ

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako dolgo traja dostava?
    • Običajen rok dostave je 10 - 40 dni od dneva odpreme, in ne od dneva naročila. O datumu odpreme vas obvestimo preko elketronske pošte. Primer: eno blago ste naročili na zalogi, drugo pa pri dobaviteljih. V tem primeru bo vsaka pošiljka prispela v različnem časovnem obdobju. Ravno tako je lahko vaše blago odpremljeno iz različnih skladišč, zato bo dostavljeno v večih pošiljkah.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako reklamirati, vrniti ali zamenjati blago?
    • Blago lahko na preprost način reklamirate s povezavo na: TUKAJ

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako izvedeme novo naročilo?
    • Če ste pri nas že nakupovali, se prijavite v Vaš uporabniški račun, dodajte izdelke v košarico in sledite naslednjim korakom. V kolikor pa je to Vaš prvi nakup, potem dodajte izdelke v košarico, kliknite na "nadaljuj" in vpišite svoj elektronski naslov. Nadaljujte z izpolnjevanjem Vašega domačega naslova, izberite geslo in si ga zapomnite, preidite k zaključku nakupa na "skupaj" in "plačaj". Vse podrobnosti v zvezi z nakupom prejmete na vaš elektronski naslov.

    • Ne morem se prijaviti, pozabil/a sem geslo?
    • V primeru, da se ne morete prijaviti v svoj uporabniški račun, kliknite TUKAJ in vpišite Vaš elektronski naslov. Poslali vam bomo povezavo, kjer boste vnesli novo geslo. Če ne prejmete elektronske pošte, pomeni, da niste registrirani pri nas. To lahko najenostavneje preverite TUKAJ .

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako plačam naročilo? Ali je možno plačilo po povzetju?
    • Plačate lahko po povzetju, ali pa vnaprej na naš račun preko e-banke, s položnico/UPN na pošti ali banki, oziroma s plačilno kartico. Če izberete "Plačilo na račun s položnico ali preko e-banke", na koncu naročanja boste prejeli podatke za plačilo in primer izpolnjene položnice (iste podatke boste prejeli tudi na e-naslov).

    • Ali je možno plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN)?
    • Da, lahko plačate z UPN. Pri naročilu izberite vrste plačila: Plačilo preko spletne banke ali univerzalnega plačilnega naloga (UPN). V nadaljevanju se vam bodo prikazali podatki o plačilu. Podatke o plačilu vključno s primerom izpolnjene UPN prejmete na email.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Dobil/a sem samo del naročila, kaj zdaj?
    • V kolikor ste prejeli samo del naročenega blaga, predlagamo, da počakate na preostale pošiljke. Proces odpreme blaga posameznih pošiljk lahko spremljate tukaj:

      Stanje naročila

      Želim, da mi seznam naročil pošljete po emailu.



    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kje lahko najdem račun in granancijski list?
    • Račun si lahko natisnete v zavihku - Moja naročila ( TUKAJ ), kliknete na računi pri določenem izdelku. V kolikor ste naročili večje število izdelkov pri različnih dobaviteljih, boste tudi toliko računov prejeli.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Poštnina
    • Poštnina se zaračuna samo pri plačilih po povzetju. Pri plačilih vnaprej (plačila na račun preko e-banke/s položnico ali kartico) je poštnina brezplačna. Skupno ceno poštnine za Vaše naročilo lahko vidite v košarici, točneje na tretjem koraku pri izbiri načina plačila. Ko končate z ustvarjanjem naročila, Vam bodo na e-pošto poslani podatki za plačilo naročila po povzetju, kjer bo naveden znesek poštnine.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Ali pogrešate informacije o izdelkih?
    • Pri vsakem izdelku lahko kliknete na Diskusija o izdelku, kje lahko že najdete odgovor na Vaše vprašanje, če pa vseeno ne najdete odgovora, lahko začnete novo diskusijo o izdelku, mi Vam bomo pa odgovorili na e-pošto ali direktno v diskusiji. Če Vam kakšen podatek v zvezi z izdelkom ni jasen, napišite komentar v Diskusijo o izdelku ali nas kontaktirajte preko uporabniškega sevisa.

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi
    • Kako prekličem naročnino na newsletter in kako jo obnovim?
    • Če želite prejemati newsletter enkrat tedensko ali ga želite preklicati, kliknite na povezavo: TUKAJ

    • Niste našli odgovora na vprašanje?
    • Išči v bazi

Žal nimano izdelkov s tem iskalnim nizom. Poskusite spremeniti ključne besede ali pa se obrnite na podporo uporabnikom

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? Pišite nam.



  • Dodaj datoteko

* Obvezna polja

Pomembne informacije
Če imate kakršnakoli vprašanja, pokličite naš uporabniški servis na tel. št. +38 618 108 757 ob delavnikih od 10.00 do 16.00 ure.
 
Klic se obračuna po običajni ceni klicne številke, z oziroma na značaj centrale obračuna se tudi čas čakanja.
Kontaktirate nas lahko tudi preko tiket e-pošte, s pomočjo zgoraj navedenega obrazca ali preko e-pošte na info@andelco.si . Prosimo Vas, da nam vprašanje ne pošiljate večkrat, s tem ga boste vrnili na začetek čakalne vrste.
Kontaktiranje oddelka za podporo uporabnikom soglašate z uporabo osebnih podatkov v marketinške namene spletne trgovine Andelco.si podjetja Ateli, s.r.o.